Bizness Eiropā

Uzņēmējdarbības paplašināšana Eiropā var piedāvāt daudzas priekšrocības. Lai izveidotu spēcīgu klientu bāzi, jums ir jābūt efektīvai mārketinga stratēģijai jau no paša sākuma. Bet ir daudz problēmu, kas nepastāv, ja mārketings tiek darīts tikai Apvienotajā Karalistē, un izpratne par šīm atšķirībām var būt jūsu veiksmes atslēga.

Šī rokasgrāmata izskaidro mārketinga pamatus citās Eiropas valstīs bezsaistē un tiešsaistē. Tajā ietverti padomi par juridiskajām atšķirībām starp valstīm, tostarp sodiem un soda naudām, tiešsaistes profiliem, līgumu slēgšanu, kā arī valodas un kultūras jautājumiem.

Jūs varat arī atrast informāciju par sava profila pārvaldīšanu vairākās valstīs un kontaktu izveidi, lai palīdzētu tirgot savu biznesu ārvalstīs.

Izprast Eiropas mārketinga praksi

Lai saprastu Eiropas valsts tirdzniecības praksi, kuras mērķauditorija ir uzņēmējdarbība, jums ir jāsaprot jūsu klientu bāze un jāapzinās visi valsts likumi, kas var attiekties uz jūsu uzņēmumu.

Izpētiet savu tirgu

Veiksmīga, labi izpētīta mārketings var radīt atšķirību starp izaugsmi vai neveiksmi jebkuram uzņēmumam. Ir svarīgi pārliecināties, vai klienti izprot jūsu produktu vai pakalpojumu priekšrocības. Tas ir vēl svarīgāk, ja darbojas citā valstī, jo jums būs jāapsver citi faktori, piemēram:

kultūras atšķirības – idejas, kuras Apvienotajā Karalistē pievilina, var nedarboties citur Eiropā
valodas barjeras – būtisks ir pareizo signālu un ziņojumu saņemšana
klientu uzticība – ja jūs esat ārvalstu uzņēmums, jums, iespējams, būs jāstrādā smagāk, lai veidotu uzticību klientiem
juridiskas sekas – dažās valstīs reklāma un mārketings var būt ievērojami ierobežota ar iespējamām naudas sodiem.

Valsts likumi

Ir vairāki Eiropas Savienības (ES) mēroga tirdzniecības tiesību akti, taču dažādās valstīs tie tiek īstenoti ļoti atšķirīgi. Dažos gadījumos ir spēkā smagie tiesību akti un dūšīgi naudas sodi, ja jūs pārkāpjiet šos noteikumus, savukārt citās – jūs varat radoši veidot savas kampaņas. Pirms kampaņu uzsākšanas vienmēr jāpārbauda vietējie likumi.

Daži valstu likumi ir šādi:

aizliegumi Zviedrijas TV un radio reklāmām, kas paredzētas bērniem līdz 12 gadu vecumam
Vācijas prasības, kas ierobežo konkurenci ierobežojošu noteikumu dēļ reklāmas piedāvājuma vai atlaides vērtību
Francijas juridiskās prasības, ka visi mārketinga materiāli tiek sniegti franču valodā (vai ar franču tulkojumu).

Tālpārdošana

Daudziem mazajiem uzņēmumiem tālpārdošana ir laba izvēle, ja paplašināsies citā valstī. Tālpārdošana ir preču un pakalpojumu piegāde no vienas ES dalībvalsts uz otru, ja patērētājs un piegādātājs neatrodas aci pret aci.

Tālpārdošana ir ietverta īpašos ES noteikumos, kas attiecas arī uz jūsu mārketinga stratēģiju. Attāluma mārketings var ietvert preses reklāmu, tiešsaistes un e-pasta mārketingu.

Pozicionē savu zīmolu

Pirms sākat uzņēmējdarbību citā valstī, jums ir jāizlemj, kādas preces vai pakalpojumus vēlaties piedāvāt. Pēc tam jums vajadzētu apsvērt attēlu, kuru vēlaties iesniegt saviem produktiem vai pakalpojumiem. Iespējams, ka jums jau ir labi izveidots zīmols, tostarp vārds, preču zīmes, logotipi un daudz ko citu, taču jums joprojām vajadzētu analizēt, vai tie būs labi pārvērsti jaunajā tirgū.

Apsveriet valsti, kurā plānojat veikt uzņēmējdarbību – kādas īpašības tajā tiek apbrīnotas? Vai jums ir jāizvairās no negatīvām konotācijām? Kāda atšķirība radīs valodu?

Nosakiet savas uzņēmējdarbības vērtības

Apsveriet savas uzņēmējdarbības vērtības un to, kā to uzsvērt. Atcerieties, ka strādājat ārvalstī, tāpēc ir lietderīgi izmantot citu pieeju tirgvedībai.

Dažās valstīs Lielbritānijā izgatavotās preces var būt ar papildu prestižu vai ir vēlamas, jo tās ir svešas. Piemēram, mazais uzņēmums, kas pārdod senlietas, var labi izdarīt, uzsverot Apvienotās Karalistes vēsturi vai preču izcelsmi, salīdzinot ar vietējiem piegādātājiem.

Un otrādi, ja jūsu bizness ir balstīts uz vietējo pakalpojumu piedāvājumu, iespējams, labāk ir koncentrēties prom no jūsu ārzemju izcelsmes. Darbs ar tālākpārdevēju vai filiāles izveidošana var radīt iespaidu, ka jūs strādājat kā vietējais uzņēmums.

Pazudis tulkojumā

Valoda ir spēcīgs instruments jebkurā mārketinga kampaņā. Jums vajadzētu darīt pēc iespējas vairāk pētījumu pirms ienākšanas jaunā tirgū. Tas palīdzēs jums izvairīties no nepareizām pārtulkotām vai negatīvām konotacijām. Ieteicams konsultēties ar brīvi vai dzimtā valoda.

Atcerieties, ka angļu valodā labs zīmola nosaukums var nebūt piemērots citā valodā. Jautājiet cilvēkiem, ko viņi domā par slengu vārdiem, bieži neparādās vārdnīcās. Apsveriet, kā citā valstī jūsu zīmola nosaukums var tikt izrunāts citādi. Pārbaudiet, vai tas ir līdzīgs vietējam zīmola nosaukumam vai vārdam dzimtajā valodā.

Sodi un soda naudas

Tāpat kā kultūras mārketinga atšķirības starp valstīm pastāv arī lielas atšķirības starp sodiem un naudas sodiem, ko varētu saņemt.

Lai gan sūdzība par jūsu reklamēšanu Apvienotajā Karalistē varētu izraisīt tikai brīdinājumu no Reklāmas standartu aģentūras, Vācijā tā pati sūdzība varētu radīt lielu zaudējumu atlīdzināšanu. Beļģijā tas pats sludinājums varētu nozīmēt, ka jums papildus jāpublicē un jāmaksā korektīvā reklāma.

Nav vienkāršs risinājums mārketinga noteikumu izpratnei – jo citās valstīs likumdošanā stingri noteikumi vienā jomā var būt ļoti vājš. Ja jūs izmantojat kampaņu, vienmēr pārliecinieties, vai jūs ievēroat likumu katrā valstī, kurā tā darbojas.

Biznesa iespēja – kā to “noķert”?

Pārvarēt tendences var būt postošas ​​biznesā. Tas ir kā līdzīgs laiks akciju tirgū. Ja jums nav apakšā, jūs, piemēram, varat nopirkt daudz modernu inventāru ar augstu cenu punktu skaitu, tikai izkraut to ar atlaidi. Un, kā jūs zināt, pērkot augstu, tad pārdošanas zems ir ātrs veids, kā atbrīvoties no uzņēmējdarbības.

Tomēr ir daži piemēri, kuros tendenču izmantošana var būt ļoti rentabla, jo īpaši, ja jūs esat nozares vai tādas kategorijas kā modes, izklaides vai pārtikas, kur galu galā, kas vecs kļūst jauns vēlreiz.

Jūs varat iegūt priekšstatu par to, kā šie pieprasījumu cikli tiek veidoti, noskaidrojot, kā lielie uzņēmumi pārveido un pārveido to, ko daudzi no mums uzskatīs par vecajiem akcijām vai vecajiem zīmoliem. Piemēram, Pabst Blue Lintlīnijas alus tiek pārdots jaunajiem hipsters vai Nike Air Jordan apavi, kas pārvietoti uz paaudzi, kas dzimusi pēc Maikla Džordžijas rīkojuma tiesā.

Ir svarīgi zināt, kas jums ir nepieciešams, lai brauktu pa ciklisko tendenču vilni, lai tas būtu jums izdevīgs.

Viens labs piemērs tam ir “Shiner”, kas ir U.K. bāzēts sporta preču iegādātājs, kurš redzēja iespēju skateboarding un skūtera bums U.K. Shiner nav tirgū jauns. Patiesībā kompānija bija daļa no 70. gadu viduslīnijas.

Kad rullīšu diskotēkas sāka atkal atgriezties, šī situācija bija burtiski tāda situācija, kurā jau bija izdarīts – jau bija lieliska ideja par to, kāds ir tās izaugsmes potenciāls ar labām pārdevēju attiecībām un stratēģiju, lai izmantotu iespēju .

Šeit ir trīs atslēgas, lai veiksmīgi izmantotu cikliskās tendences.

1. Šī tendence atbilst jūsu biznesa pamatam. Tas var šķist acīmredzams, bet jūs varētu būt pārsteigts, cik daudz uzņēmumu pāriet uz kategorijām vai iesaistīsies diversifikācijā – man patīk nosaukt par “vissliktākajām norādēm” – nomaldīt dolārus, kas vienkārši nav tur. Shiner lietā uzņēmumam bija pieredze tirgū un zināja, ko pircēji gribētu un vajadzētu iekļaut tendencē.

2. Saglabājiet izmaksas zemā līmenī un lielu peļņu. Tas ir pretstats tam, ka pērkot augstu un pārdodot zemu, un ļauj lielu peļņu.

Tas jo īpaši attiecas uz ekskluzivitāti un lielu pieprasījumu pēc produktiem vai pakalpojumiem. Domājiet: īpašais izdevums Air Jordans.

Spēja piedāvāt produktus vai piedāvāt pakalpojumus, izmantojot zemu izmaksu bāzi, ļaus jums ietaupīt tendenci, lai jūs varētu novietot sev iespēju reinvestēt peļņu vai turpināt gūt peļņu, pat ja cenas sāk sākt samazināties, signalizējot cikla beigām.

Attiecībā uz Shiner tas nozīmēja, ka 10% pieaugums pārdošanas apjomos varēja dubultot peļņu par gadu.

3. Ziniet priekšā, tas nemitēs mūžīgi. Visas tendences ir beigušās. Esi gatavs, ņemot vērā papildu iespējas vai piedāvājumus, kas var pārspēt jūsu klientu bāzi. Piemēram, tas varētu būt premium kafija un īpašas kafijas modernā zelta veikalā. Tas varētu būt ūdenspīpe vai elektroniskās cigaretes modernā cigāru veikalā.

Noslēgumā: Iegūstiet ārā. Nepalaidiet. Cikliālā tendence nav negatīvi, ja vien jūs nepērkat lieko krājumu dolāram pennijās, ko var pāriet dolāros otrreizējā tirgū.
Bottom-line: Nelietojiet darboties pēc katra spīdīga objekta, kuru redzat kā nākamo lielo lieta. Tā vietā iepazīt savu nozari, tās vēsturi un to, ko varētu pārveidot vai pārveidot, lai nozvejotu vai radītu nākamo interesējošo ciklu.

 

Biznesa izaugsmes faktori

Ilgtermiņa vērtības radīšana ar ierobežotiem resursiem ir uzņēmējiem milzīgs izaicinājums, taču tas ir pavisam jauns. Ilgtspējīga izaugsme ir viens no lielākajiem izaicinājumiem, ar ko saskaras kāds biznesa līderis, taču tā nav jauna problēma. Mana vecmāmiņa, kas dzīvoja attālā ciematā Bangladešā, bija gandrīz 5 pēdas garša, izdilis kā stienis un ļoti mīksta. Viņa gandrīz nemaz nevarēja lasīt vai rakstīt, un viņai nekad nebija formālas izglītības, tomēr viņa veiksmīgi vadīja lauksaimniecību un kopēju uzņēmējdarbību, pārraugot lauksaimnieku, komersantu un sezonas darbinieku tīklu, vienlaikus palielinot deviņus bērnus un saglabājot mājsaimniecību.

Lai to izdarītu, viņai vajadzēja radīt ilgtermiņa vērtību no darbiem, kurus viņai virzīja, neizmantojot ierobežotos resursus viņas (un viņas kopienas) rīcībā. Lai gan mūsdienu uzņēmējiem apstākļi ir ļoti atšķirīgi, ilgtspējīgas izaugsmes pamati paliek nemainīgi. Šeit ir septiņi no tiem.

1. Autentisks mērķis

Katram uzņēmumam ir jānosaka “kāpēc mēs darām to, ko mēs darām.” Tā ir kompānijas “Ziemeļ-Zvaigzne”, vadot katru aspektu no darbā pieņemšanas pie klientu vadības līdz produktu izstrādei un pārdošanai.

Spēcīgs mērķis veicina izaugsmi un rentabilitāti. Piemēram, ieguldījums Stengel 50 (pasaules 50 vislabāko uzņēmumu saraksts) pēdējo 10 gadu laikā būtu bijis par 400% izdevīgāks nekā ieguldījums S & P 500.

Lai sasniegtu ilgtspējīgus panākumus, uzņēmumiem ir atkārtoti jāpārbauda mērķa izjūta un jānodrošina, lai organizācija to labi apkalpotu. Autentisks un iedvesmojošs mērķis ļauj:

Pastāvīga, konsekventa koncentrēšanās sajūta
Spēcīga emocionāla saistība gan uzņēmumā, gan ar saviem klientiem un partneriem
Pastāvīgs, pragmatisks jauninājums
Pārdošanas un mārketinga speciālisti bieži runā par “unikāliem pārdošanas priekšlikumiem” vai “USP”, kurus Uzņēmējs definē kā “faktoru vai atlīdzību, ko iesniedzis pārdevējs kā iemeslu tam, ka viens produkts vai pakalpojums ir atšķirīgs un labāks nekā konkurence. ”

Uzņēmuma autentisks mērķis rada tā USP. Ja uzņēmumam ir skaidra redze, vieglāk ir izveidot produktus un vērtības pakalpojumus. Piemēram, Revlon dibinātājs Charles Revson vienmēr teica, ka viņš pārdod cerību, nevis aplauzums.

2. Spēcīgs zīmols

Visnopietnākais ceļš uz produkta neveiksmi ir mēģināt būt visiem cilvēkiem visiem.
Ja vēlaties izveidot mērogojamu biznesu, jums jāsaprot, cik svarīgi ir veidot zīmola līdzdalību un emocionālus sakarus ar klientiem. Tie ir tie pielikumi, kas saista klientus ar jūsu produktiem un turpina tos atgriezties pie jums. Zīmola veidošana ir par šo attiecību attīstību un uzturēšanu laika gaitā.

Tālāk ir sniegti daži pamatnoteikumi, kas ļauj savienot, veidot, ietekmēt un vadīt jūsu produktus un zīmolus:

Izvēlieties savu mērķauditoriju. Visnopietnākais ceļš uz produkta neveiksmi ir mēģināt būt visiem cilvēkiem visiem.

Sazinieties ar sabiedrību. Padariet auditoriju justies emocionālam pieķeramam jūsu zīmolam, kas ir balstīts uz uzticību saviem produktiem.

Iedvesmoties saviem klientiem. Vienkāršs, iedvesmojošs ziņojums ir daudz ietekmīgāks nekā tas, kas cenšas izcelt pārāk daudz produktu īpašības, funkcijas vai idejas.

Neviens mārketinga plāns nevar glābt zīmola identitāti, kas nav pilnībā izveidota. Vai jums nav daudz mārketinga budžeta, par ko runāt? Izveidojiet pārliecinošu saturu izdevēju un sociālo vietņu vietnēm, lai sāktu veidot izpratni par mērķa klientu bāzēm un izveidotu.

3. Partnerība un sadarbība

Sākot ar visu, darot visu, var būt vilinoši, kad ir maz līdzekļu un ambīcijas ir augstas. Kaut arī nav nekas nepareizs ar praktisku pieeju, uzņemties vairāk nekā jūs varat rīkoties, jo īpaši jomās, kurās trūkst pieredzes, var būt kaitīga. Pasaules ārštata ekonomikas laikmetā nav grūti atrast talantīgu pieredzi, bet jums ir jāzina, kur to atrast.

Šobrīd ir desmitiem vietņu un tiešsaistes tirgu, kas sniedz specializētus resursus no projektēšanas, izstrādes un pārdošanas līdz finansēšanai, juridiskiem pakalpojumiem un banku pakalpojumiem. Vislabākais ir tas, ka jūs varat izmēģināt nelielus projektus ar zemām investīcijām. Triks ir tieši tas, ko vēlaties izdarīt, un līdzekļu nodošana, lai sasniegtu konkrētus mērķus.

4. Klientu novēršanās

Kā raksta Emmets un Marks Mērfijs savā grāmatā “Vadot pēc haosu malas”, jaunu klientu iegāde var izmaksāt organizācijai apmēram piecas reizes vairāk nekā saglabājot pašreizējos. Faktiski klientu piesaistes pieaugumam par 2% var būt tāda pati ietekme kā uzņēmuma izmaksu samazināšanās par 10%. Citiem vārdiem sakot, atkarībā no rūpniecības nozares, samazinot patērētāju aizsardzības līmeni par 5%, rentabilitāte varētu palielināt par 25% līdz 130%.

Saskaņā ar ASV Tirdzniecības kameru un ASV Mazās uzņēmējdarbības administrāciju:

Vidējā uzņēmējdarbība ASV katru piecu gadu laikā zaudē aptuveni 50% no klientu bāzes.
Uzņēmumi četrkārt biežāk sadarbojas ar esošu klientu nekā jauns klients.
Jau esoša klienta pārdošanas iespēja ir 60-70%, bet jaunajam klientam tā ir tikai 5-20%.
Veiksmīga saglabāšana sākas ar sākotnējo kontaktu, ko uzņēmums veic ar klientu, un turpina visu attiecību kalpošanas laiku. Bain Capital pat ir aprēķinājis, ka attiecībā uz noteiktām nozarēm klientu piesaistes pieaugums par 10% ir aptuveni līdzvērtīgs uzņēmuma vērtības pieaugumam par 30%.

5. Kopiena

Biznesa ekosistēma ir ekonomiska organizāciju un indivīdu kopiena, kas mijiedarbojas neskaitāmos veidos. Šīs ekosistēmas mudina uzņēmumus konkurētspējīgi attīstīt savas iespējas.

Dažreiz ekosistēma var iekļūt produktā, piemēram, virkne lietu, austiņas un citas piederības mobilajām ierīcēm. Tāpat ekosistēmu domāšana ir kļuvusi par tīmekļa publicēšanas stūrakmeni – plaša mēroga neapmaksāto avotu autoru vietne izveido saturu populāriem vietnēm, apmaiņā pret savu lasītāju audzināšanu un personīgo zīmolu attīstību.

Ekosistēmas ir izšķirošas nozīmes ilgtspējīgai izaugsmei, jo tās nodrošina struktūru, kas ieskauj un atbalsta uzņēmumus tajās. Viņi izplata “ieinteresētās personas” no uzņēmuma un sabiedrībā, tāpat kā tā bija manai vecmāmiņai ar savu lauksaimnieku kopienu.

6. Atkārtota izpārdošana

Unikāla produkta un zīmola izveidei nepietiek. Tas prasa atkārtotus pārdošanas procesus, lai izveidotu mērogojamu biznesu. Viena lieta ir parakstoties dažiem klientiem; tā ir vēl viena lieta, lai izstrādātu un ieviestu pārdošanas procesus, kurus var atkal un atkal sekmīgi izmantot arvien lielākā mērogā.

Jūs esat izveidojis pielāgojamu pārdošanas modeli, ja:

Jūs varat pievienot jaunus darbiniekus vienā un tajā pašā produktivitātes līmenī kā uzņēmējs vai pārdošanas līderis.
Varat konsekventi palielināt klientu potenciālo klientu skaitu.
Jums ir pārdošanas reklāmguvumu līmenis un ieņēmumi, kurus var pastāvīgi prognozēt.
Jaunā klienta iegādes izmaksas ir ievērojami mazākas par summu, ko jūs varat gūt no šī klienta laika gaitā.
Klienti īstajā laikā saņem pareizos produktus īstajā vietā.
Atkārtojams pārdošanas modelis izveido platformu mērogā. Bet tā var veikt daudz eksperimentu un intensīvu pētījumu, pirms jūs hit par to, kas patiešām ir ilgtspējīgs.

7. Elastība vadībā

Lai turpinātu pieaugt, uzņēmējiem, vadītājiem un uzņēmumu īpašniekiem ir jākļūst par līderi biznesa vajadzībām katrā konkrētā izaugsmes posmā. Un tā kā uzņēmuma vajadzības katrā posmā mainās, tās vadītājiem ir jāturpina attīstīties pareizā tempā. Tas prasa pašpārliecinātību, pašapziņu un izteiktu stratēģijas izjūtu – gan īstermiņā, gan ilgtermiņā.

Es uzskatu, ka adaptīvs, elastīgs vadības stils nāk no domāšanas. Mūsu individuālā, starppersoniskā un darba dzīvība ir savstarpēji saistītas. Uzmanības dēļ mēs saprotam šīs attiecības un to, kā vislabāk izmantot tos, lai radītu, ieviestu jauninājumus un vadītu.

Visrentablākais veids, kā radīt vērtību, ir nepārtraukti ieguldīt mūsu spējas.
Un tas ļauj mums organizēt mūsu dzīvi un mūsu organizācijas tādā veidā, kas noved pie ilgtermiņa vērtību radīšanas. Patiešām, ilgtspējīgākais veids, kā radīt vērtību, ir nepārtraukti ieguldīt mūsu spējas gan kā indivīdiem, gan kā organizācijām.

Uzņēmējs Faisal Hoque ir “Visu savienojumu” autors: kā pārveidot un vadīt radošuma, inovāciju un ilgtspējības laikmetā (McGraw-Hill). Bez maksas izmantojiet lietojumprogrammu “Vissavienojumu vadība”.