Biznesa iespēja – kā to “noķert”?

Pārvarēt tendences var būt postošas ​​biznesā. Tas ir kā līdzīgs laiks akciju tirgū. Ja jums nav apakšā, jūs, piemēram, varat nopirkt daudz modernu inventāru ar augstu cenu punktu skaitu, tikai izkraut to ar atlaidi. Un, kā jūs zināt, pērkot augstu, tad pārdošanas zems ir ātrs veids, kā atbrīvoties no uzņēmējdarbības.

Tomēr ir daži piemēri, kuros tendenču izmantošana var būt ļoti rentabla, jo īpaši, ja jūs esat nozares vai tādas kategorijas kā modes, izklaides vai pārtikas, kur galu galā, kas vecs kļūst jauns vēlreiz.

Jūs varat iegūt priekšstatu par to, kā šie pieprasījumu cikli tiek veidoti, noskaidrojot, kā lielie uzņēmumi pārveido un pārveido to, ko daudzi no mums uzskatīs par vecajiem akcijām vai vecajiem zīmoliem. Piemēram, Pabst Blue Lintlīnijas alus tiek pārdots jaunajiem hipsters vai Nike Air Jordan apavi, kas pārvietoti uz paaudzi, kas dzimusi pēc Maikla Džordžijas rīkojuma tiesā.

Ir svarīgi zināt, kas jums ir nepieciešams, lai brauktu pa ciklisko tendenču vilni, lai tas būtu jums izdevīgs.

Viens labs piemērs tam ir “Shiner”, kas ir U.K. bāzēts sporta preču iegādātājs, kurš redzēja iespēju skateboarding un skūtera bums U.K. Shiner nav tirgū jauns. Patiesībā kompānija bija daļa no 70. gadu viduslīnijas.

Kad rullīšu diskotēkas sāka atkal atgriezties, šī situācija bija burtiski tāda situācija, kurā jau bija izdarīts – jau bija lieliska ideja par to, kāds ir tās izaugsmes potenciāls ar labām pārdevēju attiecībām un stratēģiju, lai izmantotu iespēju .

Šeit ir trīs atslēgas, lai veiksmīgi izmantotu cikliskās tendences.

1. Šī tendence atbilst jūsu biznesa pamatam. Tas var šķist acīmredzams, bet jūs varētu būt pārsteigts, cik daudz uzņēmumu pāriet uz kategorijām vai iesaistīsies diversifikācijā – man patīk nosaukt par “vissliktākajām norādēm” – nomaldīt dolārus, kas vienkārši nav tur. Shiner lietā uzņēmumam bija pieredze tirgū un zināja, ko pircēji gribētu un vajadzētu iekļaut tendencē.

2. Saglabājiet izmaksas zemā līmenī un lielu peļņu. Tas ir pretstats tam, ka pērkot augstu un pārdodot zemu, un ļauj lielu peļņu.

Tas jo īpaši attiecas uz ekskluzivitāti un lielu pieprasījumu pēc produktiem vai pakalpojumiem. Domājiet: īpašais izdevums Air Jordans.

Spēja piedāvāt produktus vai piedāvāt pakalpojumus, izmantojot zemu izmaksu bāzi, ļaus jums ietaupīt tendenci, lai jūs varētu novietot sev iespēju reinvestēt peļņu vai turpināt gūt peļņu, pat ja cenas sāk sākt samazināties, signalizējot cikla beigām.

Attiecībā uz Shiner tas nozīmēja, ka 10% pieaugums pārdošanas apjomos varēja dubultot peļņu par gadu.

3. Ziniet priekšā, tas nemitēs mūžīgi. Visas tendences ir beigušās. Esi gatavs, ņemot vērā papildu iespējas vai piedāvājumus, kas var pārspēt jūsu klientu bāzi. Piemēram, tas varētu būt premium kafija un īpašas kafijas modernā zelta veikalā. Tas varētu būt ūdenspīpe vai elektroniskās cigaretes modernā cigāru veikalā.

Noslēgumā: Iegūstiet ārā. Nepalaidiet. Cikliālā tendence nav negatīvi, ja vien jūs nepērkat lieko krājumu dolāram pennijās, ko var pāriet dolāros otrreizējā tirgū.
Bottom-line: Nelietojiet darboties pēc katra spīdīga objekta, kuru redzat kā nākamo lielo lieta. Tā vietā iepazīt savu nozari, tās vēsturi un to, ko varētu pārveidot vai pārveidot, lai nozvejotu vai radītu nākamo interesējošo ciklu.

 

Proudly powered by WordPress | Theme: Courier Blog by Crimson Themes.