Mazo biznesu nozīme

Mazajiem uzņēmumiem ir svarīga loma kādā sabiedrībā. Kad viņi pirmo reizi izveido, viņi pārstāv veidus, kā uzņēmumu īpašnieki testē savas uzņēmējdarbības idejas tirgū. Tie uzņēmumi, kuri laika gaitā izdzīvo, nodrošina ekonomisko stabilitāti īpašniekiem un viņu ģimenēm. Mazie uzņēmumi, kas papildus darba ņēmējiem rada darba vietas, piedāvā vēl lielāku ekonomisko stabilitāti. Viens no iemesliem, kas tiem ir svarīgs, ir nodrošināt vienmērīgu ienākumu avotu uzņēmumu īpašniekiem un darbiniekiem.

Paplašināšanas potenciāls

Mazie uzņēmumi sniedz patērētājiem daudz iespēju iegādāties mazumtirdzniecības preces. Salīdzinot ar Eiropu, kompānijas Economist bloger Catherine Rampell raksta, ka ASV mazumtirdzniecības tirgum ir mazāk ierobežojumu izaugsmei, ļaujot mazumtirdzniecības uzņēmumiem kļūt lielākiem un lielākiem, potenciāli attīstoties valstu vai starptautiskajā tirgū. ASV patērētāji var iegādāties tādas preces kā pārtikas preces vai apģērbi no maziem vietējiem uzņēmumiem, reģionālajām ķēdēm vai milzu kompānijām, piemēram, Wal-Mart un Target.

 

Zinātnes un tehnikas produktivitāte

Mazākas uzņēmējdarbības uzņēmumi var būt produktīvāki nekā lielāki uzņēmumi. ASV Mazās uzņēmējdarbības tehnoloģijas padome ziņo, ka mazajos uzņēmumos strādā 32% zinātnieku un inženieru, savukārt lielākos uzņēmumos – 27%. Šie mazo uzņēmumu profesionāļi ražo vairāk patentu nekā lielo uzņēmumu un universitāšu kolēģi. Zinātnes un inženierijas talantiem ir svarīgi izbaudīt šāda veida organizācijas izvēli, lai viņi varētu strādāt, jo viņi pēta jaunas iespējas, kā atrisināt sabiedrības tehniskās un zinātniskās problēmas.

Darba izaugsme

Saskaņā ar ASV Mazās uzņēmējdarbības administrācijas 2009. gada oktobra paziņojumu presei, mazie uzņēmumi nodarbināja 50,2 procentus no nacionālajiem nefarmu privātajiem darbiniekiem. Kopumā no 2005. līdz 2006. gadam viņi pievienoja 2,5 miljonus jaunu darbavietu. Mazie uzņēmumu īpašnieki pievieno jaunas darba vietas, ja to pašreizējais darbaspēks vairs neatbilst patērētāju pieprasījumam. Kaut arī tauta ir cīnījusies ar stabilu darba vietu skaita pieaugumu kopš 2007. gada līdz 2008. gada recesijai, mazo uzņēmumu darbavietu pieaugums, lai arī lēns, nākotnē būs svarīgs, jo īpaši, lai aizstātu 2008. gadā zaudētās darbavietas.

Inovācija

Inovācija ir ļoti iespējama mazajos uzņēmumos. Šajos mazajos uzņēmumos darbinieki parasti strādā tuvu patērētājiem un vispirms mācās par viņu vajadzībām. Arī šajos mazajos uzņēmumos parasti ir maz darbinieku skaita, kas šķiro līnijas darbiniekus no uzņēmuma īpašnieka. Darbinieki var palīdzēt viņu organizācijām augt, daloties idejās, kas dos labumu patērētājiem. Savukārt uzņēmumu īpašniekiem jāpārvar mazāk birokrātijas, lai darbinieku jaunās idejas stātos spēkā. Šī realitāte nosaka, kāpēc daži inovatīvie darbinieki dod priekšroku strādāt mazos uzņēmumos.

Galvenie darba devēji

Mazie uzņēmumi veido 99,7 procentus no visiem ASV darba devējiem. Mazie uzņēmumi ASV nodarbina vairāk nekā 56 miljonus cilvēku, un saskaņā ar Mazās uzņēmējdarbības administrāciju tas ir vienāds ar 57 procentiem no valsts privātā sektora darbiniekiem. Uzņēmumi, kuros strādā mazāk kā 500 darbinieku, nodrošina darba iespējas daudziem dažādiem darbinieku veidiem un lielā mērā paļaujas uz viņu darbinieku panākumiem. Tā kā mazus uzņēmumus piedāvā tik daudz darba vietu, viņu veiksme ir plaukstoša.

Darba radītāji

Mazie uzņēmumi papildus lielajiem darba devējiem rada vairāk jaunu darba vietu nekā lielāki uzņēmumi. Mazo uzņēmumu pārvalde ziņo, ka no 2005. gada līdz 2008. gadam mazie uzņēmumi bija atbildīgi par 81,4% no jauno darbavietu radīšanas ASV. Darba izaugsme ir obligāta ASV ekonomikas turpmākajai izaugsmei, un mazie uzņēmumi atbilst šīm vajadzībām, radot jaunas darba vietas visu laiku izveidots.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *