Kāpēc korporatīvās dāvanas ir tik svarīgas

Kad pienāk svētki, tad arī uzņēmumos ir pieņemts savus darbiniekus, sadarbības partnerus un klientus apdāvināt ar dāvanām. Ziemassvētki ir laiks, kad korporatīvās dāvanas ir īpaši piekopta tradīcija. Taču vai korporatīvās dāvanas tiešām ir tik svarīgas, kā visas reklāmas un mārketinga kompānijas sola?

Izvēle par to, kādas korporatīvas Ziemassvētku dāvanas izvēlēties, ir plaša. Taču jautājums paliek par to, vai korporatīvajām dāvanām ir nozīme. Vai tās tiešām vajadzētu piekopt ikvienam uzņēmumam – mazam un lielam?

Šajā rakstā esam apkopojuši 6 iemeslus, kāpēc korporatīvās dāvanas ir tik svarīgas gan darbiniekiem, gan arī paša uzņēmuma izaugsmei. 

1. Spēcina savstarpējās attiecības biznesā

Korporatīvās dāvanas nav parasts apsveikums svētkos, jo patiesībā tas var ievērojami ietekmēt visu uzņēmuma darba spēku. Tas var palīdzēt veidot spēcīgu biznesa saikni un uzlabot vispārējās biznesa saites starp darbiniekiem un priekšniekiem, piemēram.

Dāvanas tomēr parāda vēlmi paņemt pauzi starp darbiem un pieņemt lēmumu, ka šogad patiešām savus darbiniekus vēlamies iepriecināt. Tas parāda rūpes, ka uzņēmumam ikviens darbinieks ir svarīgs. No dāvanas saņēmēju puses tas var raisīt patīkamas emocijas, tāpēc arī savstarpējās attiecības un biznesa saikne pastiprinās. 

2. Zīmola atpazīstamība

Ir zināms, ka zīmoli, kas izvēlas apsveikt svētkos savus darbiniekus, nereti tiek pamanīti lielākā mērogā. Tas veicina zīmola popularitāti, jo ikvienam patīk zīmols, kas labi parūpējas par saviem darbiniekiem un tādā veidā izceļas uz citu uzņēmumu fona. Tas vienmēr tiek novērtēts gan no pašu darbinieku, gan arī apkārtējo puses.

Korporatīvo dāvanu izsniegšana katru gadu ir lieliska ideja. Tas palīdz veidot zīmola atpazīstamību, pielāgojot reklāmas produktus ar uzņēmuma logotipu. Tai nav jābūt lielai uzlīmei uz dāvanas centra vai lielam zīmola nosaukumam. Tas var būt arī kas neliels, tomēr manāmi no uzņēmuma.

korporatīvās dāvanas

3. Uzlabo darbinieku labsajūtu

Vēl viens iemesls uzdāvināt korporatīvās dāvanas saviem  darbiniekiem ir ar mērķi uzlabot ikviena pašsajūtu, kas strādā vienā uzņēmumā. Tas nodrošina zīmola saglabāšanu, atkal un atkal atgādinot klientam un darbiniekam par uzņēmuma nosaukumu. Korporatīvā dāvana, piemēram, pulkstenis, soma, maks un dienasgrāmata, to garantē.

Darbiniekiem tas sniedz iespēju sajusties iekļaujoši un sajust, ka viņi ir daļa no uzņēmuma kultūras. Jāatcerās, ka ne katrs uzņēmums apdāvina savus darbiniekus. Iespējams, viņu iepriekšējā darba vietā šādas ekstras nebija un līdz ar to tagadējais darba uzņēmums patīkami izceļas viņu acīs.

4. Mārketinga stratēģija

Korporatīvo dāvanu pluss ir iespēja darbiniekiem un klientiem uzdāvināt kaut ko tādu, kas tiks nēsāts līdzi. Līdz ar to, lai kur darbinieks arī neietu, viņam līdzi būs dāvana ar uzņēmuma logo vai krāsām, piemēram. Pa lielam sanāk, ka tas ir bezmaksas mārketings jeb reklāma zīmolam pašam. 

Šāda stratēģija izplata informāciju par jebkura jauna produkta laišanu tirgū vai pat par jau esoša produkta papildināšanu ar jaunām funkcijām. Līdztekus brošūrām arī bezmaksas korporatīvās dāvanas var palīdzēt uzlabot pārdošanu.

kāpēc korporatīvās dāvanas ir tik svarīgas

5. Lojalitāte pret zīmolu

Vēl viens iemesls, kāpēc korporatīvās dāvanas ir tik svarīgas, ir tas, ka šis žests veido lojalitāti pret zīmolu un uzņēmumu. Ja darbinieks ir domājis par darba maiņu, tad, iespējams, šādas rūpes palīdzēs izcelt zīmola labās puses.

Tas palīdz veidot lojalitāti zīmolam, jo, tiklīdz klients novērtē bezmaksas reklāmas produktu, viņš, visticamāk, turpinās pirkt citus tā paša uzņēmuma ražotus produktus. Tas ir lieliski tiem uzņēmumiem, kas saviem darbiniekiem sniedz iespēju patestēt savus produktus – pārtiku, kosmētiku, hobija preces, dāvanu kartes utt.

6. Dāvanas palīdz pateikt paldies

Un galu galā kuram tad nepatīk saņemt dāvanas svētkos? Ja runājam par Ziemassvētku dāvanām, tad tas vispār kalpo par vienu lielu paldies visiem saviem darbiniekiem, sadarbības partneriem un klientiem. Darba gaitā ir tik daudz darīts un gada noslēgumā ir vērts pateikt paldies visiem par ražīgo gadu.

Tas ir lielisks veids, kā arī pateikties esošajiem klientiem par viņu uzticību zīmolam un piesaistīt jaunus klientus, piedāvājot viņiem noderīgas dāvanas.

Izlasi arī citus mūsu rakstus, piemēram, Audiogrāmatas priekšrocības un Oriģinālas dāvanas, kas atstās iespaidu.

Lai izdodas iepriecināt arī korporatīvajā vidē!

Proudly powered by WordPress | Theme: Courier Blog by Crimson Themes.